Masz 3-letnie Volvo? Zaskocz zimę!

-10% na części i -15% na usługi serwisowe

Jesień w pełni. Jedni powoli wymieniają garderobę na cieplejszą, inni przygotowują domowe zaprawy na zimę. A Ty? Jako kierowca, który ceni bezpieczeństwo i niezawodność, wiesz, że przygotowanie samochodu na nadchodzące miesiące jest absolutnym priorytetem.

Oferta jesienno-zimowa dla 3-letnich samochodów

Przygotowaliśmy sezonową propozycję autoryzowanych serwisów Volvo Firma Karlik. Jeśli posiadasz 3-letnie Volvo, skorzystaj z możliwości kompleksowego sprawdzenia i przygotowania Twojego samochodu na zimę.

  • -15% na wybrane usługi serwisowe
  • -10% na wybrane części zamienne

Dlaczego warto przygotować auto przed zimą?

Zimą liczy się każdy detal – akumulator może stracić nawet 30% swojej wydajności, a hamulce i płyny eksploatacyjne są wykorzystywane z większą intensywnością.

Dobrze przygotowane Volvo to nie tylko komfort jazdy, ale pewność, że żaden zimowy poranek nie zacznie się od problemów.

W Volvo wiemy, że niezawodność nie jest przypadkiem –
to efekt dbałości i przygotowania.

Kiedy inni dopiero zaczynają martwić się o śliskie drogi, Ty możesz spokojnie ruszać w trasę. Bo o bezpieczeństwo swoje i swoich pasażerów warto zadbać jeszcze zanim spadnie pierwszy śnieg.

15 powodów, dla których warto wybrać autoryzowany serwis Volvo:

  1. Oryginalne części – idealnie dopasowane, spełniają normy producenta.
  2. Wykwalifikowani technicy – szkoleni bezpośrednio przez Volvo.
  3. Nowoczesna diagnostyka – dostęp do najnowszego oprogramowania i narzędzi.
  4. Bezpieczeństwo – naprawy zgodne z wytycznymi producenta.
  5. Wyższa wartość przy odsprzedaży – pełna historia serwisowa w ASO.
  6. Aktualizacje oprogramowania – dostępne tylko w autoryzowanych punktach.
  7. Dokumentacja w systemie Volvo – pełna ewidencja przeglądów i napraw.
  8. Dożywotnia gwarancja producenta – obowiązuje przy serwisowaniu w ASO.
  9. Specjalistyczne narzędzia – zarezerwowane dla sieci Volvo.
  10. Przejrzyste koszty – jasne cenniki części i usług.
  11. Kompleksowa obsługa– od przeglądów po naprawy powypadkowe.
  12. Dostęp do biuletynów technicznych – najnowsze informacje serwisowe Volvo.
  13. Samochód zastępczy – dostępny przy dłuższych naprawach.
  14. Wysoki standard obsługi – zgodny z procedurami marki premium.
  15. Spokój i pewność – Twój samochód w rękach ekspertów Volvo.

Zabezpieczenie lakieru powłoką ceramiczną

Nadaje lakierowi głęboki połysk i świeży wygląd, chroni przed utlenianiem i korozją, przedłużając żywotność lakieru oraz elementów karoserii. Zapewnia odporność na czynniki atmosferyczne i efekt hydrofobowy, który ogranicza osadzanie brudu oraz ułatwia mycie pojazdu. Dzięki temu Twoje Volvo pozostaje czyste na dłużej.

Jeśli Twoje Volvo ma 4 lata i więcej....

Skorzystaj z Serwisu Rosnących Rabatów

Pojazdy 4-letnie i starsze objęte są programem Serwis Rosnących Rabatów. Oznacza to, że właściciele Volvo, w miarę upływu lat, zyskują coraz większe korzyści na części zamienne i usługi serwisowe.

10 kluczowych usług do wyboru w ramach oferty

Każda z nich wpływa bezpośrednio na bezpieczeństwo, komfort i niezawodność Twojego Volvo. Nie musisz wybierać pakietu – sam zdecyduj, które elementy chcesz sprawdzić lub wymienić:

  • Akumulator
  • Płyn hamulcowy
  • Klocki hamulcowe – przód
  • Klocki hamulcowe – tył
  • Tarcze hamulcowe – przód
  • Tarcze hamulcowe – tył
  • Spryskiwacze szyb i pióra wycieraczek
  • Kontrola i regulacja geometrii zawieszenia
  • Rozrząd
  • Olej w napędach

Serwis i części Baranowo
(61) 895 81 50
kontakt@karlik.dealervolvo.pl

Serwis i części Franowo
(61) 872 90 61
kontakt@karlik.dealervolvo.pl

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń +48 61 872 90 61

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne, może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia), dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez 30 lat, przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa), lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez kontakt głosowy na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa) lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej, a także za pomocą wiadomości SMS, na podany przeze mnie adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹

* Dane konieczne do podania w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, przy czym spośród danych: numer telefonu i adres e-mail wystarczy podanie tylko jednej z tych danych wraz z zaznaczeniem odpowiedniej zgody poniżej (druga zgoda jest zgodą na kontakt telefoniczny, zaś trzecia zgoda jest zgodą na kontakt mailowy). Pierwsza z poniższych zgód jest konieczna do zaznaczenia w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, niezależnie od tego, czy podany zostanie numer telefonu czy adres e-mail.

Dealer Firma Karlik otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).