Serwis rosnących rabatów

To nie koniec naszej wspólnej podróży

Rabaty w ramach programu Serwis rosnących rabatów (Program 4+)
Wiek samochodu w latach
Rabat na części zamienne
Rabat na usługę serwisową
4
10%
20%
5
15%
30%
6
20%
40%
7
25%
50%
8 i więcej
30%
50%

Od samochodu oczekujesz tego, że zostanie z Tobą na lata.

I słusznie. Należy myśleć o przyszłości i być przygotowanym na to, co przyniesie. Z Volvo możesz mieć pewność, że nie przestaniemy nigdy dbać o Ciebie i Twoje bezpieczeństwo. Tak już mamy. I to się u nas nigdy nie zmieni. Bez względu na to, ile lat upłynie.

Wybierz Autoryzowany Serwis Volvo

Wiele już przeszliśmy, a jeszcze tyle dobrego przed nami. Gwarantujemy Ci to. Jeśli posiadasz swoje Volvo 4 lata lub dłużej, zachęcamy Cię, byś nadal wybrał Autoryzowany Serwis Volvo i korzystał z oferty, jaką dla Ciebie przygotowaliśmy. Zaoszczędź na serwisie i podróżuj pewnie i bezpiecznie.

Dobra oferta to nie wszystko

Dzięki najwyższej jakości usług, doświadczeniu naszych Techników personalnych oraz dożywotniej gwarancji na części możesz cieszyć się swoim sprawnym Volvo przez kolejne, długie lata.

Ofertą objęte są: akumulator; cewka zapłonowa; elementy mocowania silnika; elementy rozrządu i głowicy; elementy sprzęgła; elementy układu chłodzącego; elementy układu hamulcowego; elementy układu kierowniczego; elementy układu klimatyzacji; elementy układu napędowego; elementy układu paliwowego; elementy układu wydechowego; elementy zawieszenia; filtry; intercooler; olej kompresora klimatyzacji; olej przekładniowy; pasek wielorowkowy; przepustnica; przewody zapłonowe; świece zapłonowe; świece żarowe; turbosprężarka; wycieraczki; żarówki ksenonowe

Dlaczego Autoryzowany Serwis Volvo?

  • Najwyższa jakość usług,
  • gwarancja i ustalona cena,
  • oryginalny program serwisowy Volvo,
  • oryginalne części zamienne,
  • dożywotnia gwarancja na części,
  • wykwalifikowani mechanicy, specjalizujący się wyłącznie w marce Volvo,
  • kalibracja systemów przeprowadzana przez profesjonalistów,
  • oryginalny program serwisowy VIDA – umożliwia precyzyjną diagnostykę i serwis pojazdu.

Dlaczego warto serwisować Volvo regularnie – nawet przy małym przebiegu?

Nawet jeśli Twoje Volvo pokonuje niewiele kilometrów, z biegiem czasu płyny eksploatacyjne i filtry stopniowo tracą swoje właściwości. Ich wymiana jest kluczowa dla zachowania pełnej sprawności pojazdu.

Regularne przeglądy w autoryzowanym serwisie Volvo pozwalają również wykryć ewentualne usterki na wczesnym etapie – zanim przerodzą się w poważne awarie. Dzięki temu można uniknąć kosztownych napraw.

Zadbaj o swoje Volvo tak, jak ono dba o Ciebie – bezpiecznie, niezawodnie i z najwyższym standardem obsługi.

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń +48 61 872 90 61

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

* Pola obowiązkowe

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Wpisz prawidłowy adres e-mail (np. jan.kowalski@workmail.com)
Wpisz wiadomosc

Administratorem Twoich danych osobowych pozostawionych w związku z wiadomością będzie Volvo Car Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa). Więcej ›

Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane w celu: obsługi sprawy, w związku z którą do nas piszesz. W zależności od przedmiotu przedstawionej sprawy może zaistnieć różna podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych. Podstawą prawną przetwarzania może być art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) tj. wiążąca nas umowa lub podjęcie działań przed zawarciem umowy, jeżeli sprawa w związku z którą z nami się kontaktujesz dotyczy łączącej nas umowy lub podjęcia działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy. Podstawą prawną przetwarzania może być również art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udzielania odpowiedzi na kierowane pytania lub przekazywaniu informacji, jeżeli piszesz do nas np. w celu uzyskania informacji o naszych produktach, czy ofercie, a także art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. ciążący na nas obowiązek prawny, jeżeli sprawa, w związku z którą z nami się kontaktujesz, wynika z obowiązujących przepisów prawa, np. w momencie, gdy piszesz do nas z prośbą o realizację prawa, które przysługuje Tobie na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe również w celu poprawy jakości świadczonych usług, w szczególności obsługi posprzedażowej. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udoskonalania świadczonych przez nas usług, w tym poprawy działania naszego biura obsługi klienta. Ponadto będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu możliwości ustalania, dochodzenia i obrony przed roszczeniami, który stanowi nasz prawnie uzasadniony interes. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Przysługuje Tobie prawo do: dostępu do treści Twoich danych oraz prawo ich sprostowania, przeniesienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także - w odniesieniu do przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.

Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutajMniej ‹

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne; może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com; odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia); dane osobowe będą przechowywane przez czas potrzebny do realizacji naszych celów marketingowych lub do momentu skutecznego wycofania przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tym celu; przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności. Mniej ‹
To pole jest obowiązkowe
Zaznacz formę kontaktu
Zaznacz formę kontaktu

1 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przetwarzać Pana/Pani dane osobowe w celach marketingowych i miała możliwość przekazywania Panu/Pani treści o tym charakterze.

2 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez kontakt telefoniczny w formie połączeń głosowych.

3 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez wiadomości e-mail/SMS.

Bez zgody oznaczonej 1 oraz co najmniej jednej ze zgód oznaczonych 2 i 3 nie będziemy mogli przekazywać Panu/Pani treści dotyczących produktów oraz usług marki Volvo wskazanymi powyżej kanałami komunikacji.

Dealer Firma Karlik otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).