VISTA – mamy podium!

Największy na świecie konkurs dla serwisu

Dwa zespoły reprezentujące Volvo Firma Karlik zostały laureatami prestiżowego konkursu VISTA 2022, zajmując drugie i trzecie miejsce. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszej ekipy serwisowej w każdym kraju

 VISTA to skrót od Volvo International Service Training Awards, wydarzenia zainagurowanego w 1957 r. jako konkursu mechaników Volvo w Szwecji. Obecnie VISTA jest największym na świecie konkursem organizowanym co dwa lata, który prowadzony jest równolegle w kilkudziesięciu krajach, na kilku kontynentach. Najlepsze ekipy narodowe biorą udział w finale w siedzibie firmy w Goeteborgu.

– To prestiżowy sprawdzian jakości i wiedzy osób zatrudnionych w Autoryzowanych Serwisach Volvo. Dziś technicy muszą cały czas się szkolić, aby nadążać za postępem w budowie samochodów i zmianami jakie są cały czas wprowadzane. Potrzebny jest zupełnie inny rodzaj know-how – specjalistyczna wiedza w dziedzinach, takich jak mechanika czy elektronika. A uczestnicy konkursu muszą stawić czoła pytaniom z wielu obszarów, oceniane są podejście do klienta, praktyczna wiedza, ale i praca zespołowa – informuje Adam Pietrzak, koordynator ds. serwisu w Volvo Firma Karlik.

 

Jak przebiega konkurs? I dlaczego jest tak ważny?

Żeby się zakwalifikować do konkursu zespoły zgłoszone przez dealerów Volvo w Polsce muszą rozwiązać test wiedzy technicznej. Drużyny składają się z doradcy technicznego, specjalisty ds. części oraz technika Volvo. Pytania są specjalistyczne oraz techniczne, sprawdzają poziom wiedzy, ale dotyczą także historii Volvo, obsługi klienta, czy dobierania części. Po pierwszym etapie wyłonionych zostaje 5 najlepszych drużyn z aż 70, które następnie biorą udział w ogólnopolskim półfinale odbywającym się w siedzibie wybranego dealera. Podczas tego spotkania zespoły rozwiązują zadania z 5 obszarów. Na każdą część mają zaledwie 30 min. Pytania są teoretyczne i praktyczne, sprawdzają wiedzę techniczną, dotyczą samochodów elektrycznych, poświęcone są obsłudze posprzedażowej, polegają na znalezieniu i naprawieniu usterki w samochodzie oraz dotyczą obsługi i wiedzy na temat oscyloskopu – urządzenia technicznego służącego do specjalistycznego diagnozowania poszczególnych modułów w samochodach.

W 2022 roku spotkanie odbyło się 21-22 kwietnia w siedzibie Dealera Volvo Car Plichta w Gdyni. Do tego etapu z Volvo Firma Karlik zakwalifikowały się aż dwie drużyny.

Zespół „Malta 1”, który reprezentowali Jan Krzyżewski, osobisty technik serwisu w Volvo Firma Karlik  oraz Miłosz Janasek, specjalista ds. kontroli ANDON w Volvo Firma Karlik zajmując drugie miejsce oraz Zespół „Karlik Team 01”  w składzie – Michał Kąkalec, doradca ds. serwisu, Piotr Kędziora, specjalista ds. sprzedaży akcesoriów i części zamiennych i Wojciech Przybysz, osobisty technik serwisu zajmując miejsce trzecie.

Zwyciężył Zespół „Olsztyn1” reprezentujący Dealera Nord Auto z Olsztyna, który w następnym etapie we wrześniu weźmie udział międzynarodowym finale w Göteborgu.

- Znalezienie się wśród 5 -ciu najlepszych zespołów w Polsce z aż 70 -ciu już jest ogromnym wyróżnieniem. A fakt, że w tym gronie znaleźli się nasi specjaliści z dwóch oddziałów i jednocześnie zajęli miejsce drugie oraz trzecie jest dowodem na to jak wysoki poziom obsługi świadczymy. Gdy klienci zastanawiają się dlaczego ASO? To odpowiedź może być tylko jedna - dlatego, że mamy dostęp do najnowszej wiedzy, ciągle się szkolimy i naprawdę znamy samochody marki Volvo od podszewki – podkreśla Miłosz Janasek, specjalista ds. kontroli ANDON w Volvo Firma Karlik.

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń +48 61 872 90 61

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Wpisz prawidłowy adres e-mail (np. jan.kowalski@workmail.com)
Wpisz wiadomosc

Administratorem Twoich danych osobowych pozostawionych w związku z wiadomością będzie Dom Volvo Car sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa). Więcej ›

Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane w celu: obsługi sprawy, w związku z którą do nas piszesz. W zależności od przedmiotu przedstawionej sprawy może zaistnieć różna podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych. Podstawą prawną przetwarzania może być art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) tj. wiążąca nas umowa lub podjęcie działań przed zawarciem umowy, jeżeli sprawa w związku z którą z nami się kontaktujesz dotyczy łączącej nas umowy lub podjęcia działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy. Podstawą prawną przetwarzania może być również art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udzielania odpowiedzi na kierowane pytania lub przekazywaniu informacji, jeżeli piszesz do nas np. w celu uzyskania informacji o naszych produktach, czy ofercie, a także art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. ciążący na nas obowiązek prawny, jeżeli sprawa, w związku z którą z nami się kontaktujesz, wynika z obowiązujących przepisów prawa, np. w momencie, gdy piszesz do nas z prośbą o realizację prawa, które przysługuje Tobie na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe również w celu poprawy jakości świadczonych usług, w szczególności obsługi posprzedażowej. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udoskonalania świadczonych przez nas usług, w tym poprawy działania naszego biura obsługi klienta. Ponadto będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu możliwości ustalania, dochodzenia i obrony przed roszczeniami, który stanowi nasz prawnie uzasadniony interes. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Przysługuje Tobie prawo do: dostępu do treści Twoich danych oraz prawo ich sprostowania, przeniesienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także - w odniesieniu do przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.

Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutajMniej ‹

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne; może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com; odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia); dane osobowe będą przechowywane przez czas potrzebny do realizacji naszych celów marketingowych lub do momentu skutecznego wycofania przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tym celu; przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności. Mniej ‹
To pole jest obowiązkowe
Zaznacz formę kontaktu
Zaznacz formę kontaktu

1 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przetwarzać Pana/Pani dane osobowe w celach marketingowych i miała możliwość przekazywania Panu/Pani treści o tym charakterze.

2 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez kontakt telefoniczny w formie połączeń głosowych.

3 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez wiadomości e-mail/SMS.

Bez zgody oznaczonej 1 oraz co najmniej jednej ze zgód oznaczonych 2 i 3 nie będziemy mogli przekazywać Panu/Pani treści dotyczących produktów oraz usług marki Volvo wskazanymi powyżej kanałami komunikacji.

Dealer Firma Karlik otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).