„Być Kobietą” to konferencja organizowana przez Blow Up Hall 5050, której pomysłodawczynią jest Marta Klepka, dyrektor hotelu. W 2016 i 2017 roku odbywały się tu spotkania – „Rozbijamy szklane sufity”, w tym roku lutowy event „Być kobietą” rozpoczął nowy cykl spotkań dedykowanych kobietom i ich rozwojowi osobistemu.
Na specjalne życzenie uczestniczek Gościem Specjalnym była Grażyna Kulczyk, twórczyni Starego Browaru, ceniona na świecie kolekcjonerka sztuki i nieoceniona promotorka młodych, polskich artystów, a przede wszystkim niezwykła kobieta, spełniona matka i bizneswoman, podziwiana za odwagę i nieugiętość, z jakimi realizuje wizjonerskie projekty w Polsce i za granicą. O życiowej równowadze i budowaniu życia na ważnych wartościach opowiadały, m.in.: Magdalena Kowalak, doktor ekonomii, która mimo młodego wieku od lat efektywnie i z wielkim wyczuciem zarządza Starym Browarem, Agnieszka Sałatka – rzeczniczka, specjalistka od mediów i komunikacji społecznej lubuskiej policji, Agnieszka Jastrzębska – znawczyni świata celebrytów i showbiznesu, dziennikarka ceniona w branży za doskonały warsztat, Agnieszka Maruda-Sperczak – mówczyni inspiracyjna, akredytowana Coach ICF i master NLP, która jako pierwsza w Europie posiada licencję na prowadzenie szkoleń z Motywacji Błyskawicznej, Grażyna Olbrych oraz doradca do spraw wizerunku Dagmara Radzikowska. Marta Klepka przeprowadziła kobiecą rozmowę z ciesząca się ogromną popularnością i sympatią Dorotą Wellman. Podczas konferencji Volvo Firma Karlik przed Hotelem Blow Up Hall prezentowała najnowszy model miejskiego SUV’a Volvo XC40.
– Z ogromną przyjemnością udzieliliśmy wsparcia konferencji, która za główny cel stawia sobie rozwój osobisty i motywację jej uczestniczek. Cieszymy się, że możemy być częścią tak inspirującego przedsięwzięcia – mówi Sylwia Skorupińska, marketing manager Volvo Firma Karlik.