#BYCKOBIETA On Tour

Wyjątkowe spotkania dla Kobiet

#BYCKOBIETA On Tour

kwiecień 2019 r

Niesamowici prelegenci, niepowtarzalna atmosfera oraz niezapomniane wrażenia połączyły ponad 200 uczestniczek podczas konferencji #BYCKOBIETA ON TOUR, która odbyła się 06. kwietnia 2019 w Studio Słodownia w Starym Browarze w Poznaniu. Po raz kolejny zostaliśmy Partnerem tego niezwykłego wydarzenia – konferencji dla kobiet, które chcą się spotykać, aby czerpać od siebie energię, dzielić się doświadczeniami oraz poszerzać horyzonty. Inicjatywę wspieramy od pierwszej edycji.

Foto: Jakub Wittchen

Przez cały czas trwania konferencji przed Hotelem Blow Up Hall 5050 prezentowany był model Volvo S90. Z kolei w przestrzeni Studia Słodownia została przygotowana specjalna strefa relaksu w duchu szwedzkiej filozofii umiaru #lagom, która jest nam bliska. Ponadto dostępna była ekspozycja unikatowej kolekcji biżuterii pARTs, zaprojektowanej i wykonanej przez Annę Orską. Pomysłodawczynią kolekcji jest Joanna Karlik-Knocińska, Właścicielka Volvo Firma Karlik. W naszyjnikach, bransoletach oraz brelokach pARTs wykorzystano zużyte części z różnych modeli samochodów Volvo. Ważną częścią prezentacji był także nasz najmłodszy projekt – Torba z Banerów Volvo, która również powstała w duchu upcyklingu i jest wykonywana ze zużytych banerów reklamowych oraz pasów bezpieczeństwa, które trafiłyby jako odpad na wysypisko.

W tegorocznej edycji konferencji #BYĆ KOBIETĄ ON TOUR  scenę zdominowali mężczyźni. Jako pierwszy wystąpił Marcin Prokop, który opowiedział o ważnych kobietach w swoim życiu. Uczestniczki konferencji mogły również posłuchać rozmowy Doroty Wellman z Piotrem Gąsowskim i Dariuszem Staśkiewiczem na temat męskiej przyjaźni, czy ważnego wykładu na temat zdrowia kości, o którym opowiedział dr Szymon Kujawiak. Z kolei dr Eryk Matuszkiewicz przybliżył ważne zagadnienia  z toksykologii.

Foto: Monika Strzępa

 

Tomasz Jacyków rozbawił do łez uczestniczki swoimi spostrzeżeniami na temat dzisiejszej mody i kontekstu. A przysłowiową „wisienką na torcie” była inspirująca rozmowa Marty Klepki – pomysłodawczyni cyklu #ByćKobietąOnTour z Jurkiem Owsiakiem, którego publiczność przywitała owacjami na stojąco.

#BYCKOBIETA on tour

w Zielonej Górze

Konferencja #BYCKOBIETA on tour 23 lutego 2019 r. odbyła się w przestrzeniach naszego showroomu Volvo w Zielonej Górze. To cykl spotkań, które zachęcają do rozwoju osobistego i zawodowego oraz pokazują, że w każdym momencie życia można coś zmienić, nigdy nie jest za późno na podjęcie działań. Podczas spotkania w Zielonej Górze w naszym showroomie w roli prelegentów wystąpili m.in. Dorota Wellman, Bartek Jędrzejak oraz Paulina Smaszcz-Kurzajewska.

Z kolei Joanna Karlik – Knocińska, Właścicielka salonów i serwisów Volvo Firmy Karlik, rozmawiała z Grażyną Wolszczak o szwedzkiej filozofii umiaru, zachowywania równowagi i zadowolenia z tego, co mamy – #lagom, w myśl zasady „nie za dużo, nie za mało – dokładnie tyle, ile potrzebujesz”. Podczas konferencji poruszane były także tematy dotyczące m.in. trendów i inspiracji w modzie codziennej oraz biznesowej, technik wystąpień publicznych czy kobiecej sztuki negocjacji. Spotkanie prowadziła pomysłodawczyni – Marta Klepka, dyrektor hotelu Blow Up Hall 5050.

– Konferencja #BYCKOBIETA On Tour udowadnia, że warto rozmawiać, dyskutować i wymieniać się poglądami. Wspólnie można wiele osiągnąć i wpłynąć na zmianę czyjegoś postrzegania. Cieszę się bardzo, że ponad 100 pań wzięło udział w tym wydarzeniu i tego dnia nasz nowoczesny showroom zmienił się w przestrzeń pełną kobiecej energii i inspiracji – podsumowała Joanna Karlik- Knocińska, Właścicielka salonów i serwisów Volvo Firmy Karlik.

#BYCKOBIETA on tour

październik 2018

W Słodowni hotelu Blow Up Hall w Starym Browarze 5 października 2018 r. odbyła się konferencja #BYCKOBIETA ON TOUR, której Partnerem była Volvo Firma Karlik. Konferencję zakończył niezwykle motywujący wykład Grażyny Wolszczak i Joanny Karlik-Knocińskiej, Właścicielki salonów i serwisów Volvo Firmy Karlik, o życiu w równowadze

Celem konferencji #BYCKOBIETA on tour jest odkrywanie własnego ja i poszerzanie horyzontów. Uczestniczki ze sceny motywowali i zachęcali do podejmowania zmian i wyzwań, m.in. Jolanta Kwaśniewska w rozmowie z Jackiem Szmidtem, Dorota Wellman i Lidia Kalita, czy Paulina Smaszcz-Kurzajewska. Konferencję zakończyła niezwykła rozmowa Grażyny Wolszczak i Joanny Karlik-Knocińskiej o życiu w równowadze. Rozmowa dotyczyła innowacyjnego, autorskiego projektu, który realizujemy – #KarlikOnTour, dotyczącego propagowania szwedzkiej filozofii umiaru – #lagom.

– Volvo to nie tylko bezpieczne i niezawodne samochody, ale i szereg innych działań, które podejmujemy. Partnerstwo przy tej konferencji i opowiedzenie  o bliskich nam ideach było dla nas bardzo cenne – mówi Joanna Karlik Knocińska, Właścicielka Volvo Firma Karlik.

#BYCKOBIETA on tour

luty 2018

Ponad 250 kobiet spotkało się, aby czerpać od siebie energię i podzielić się doświadczeniami podczas konferencji „Być Kobietą”, której inauguracja odbyła się 10 lutego 2018 r. Volvo Firma Karlik miała przyjemność bycia Partnerem tego wydarzenia.

„Być Kobietą” to konferencja organizowana przez Blow Up Hall 5050, której pomysłodawczynią jest Marta Klepka, dyrektor hotelu. W 2016 i 2017 roku  odbywały się tu spotkania – „Rozbijamy szklane sufity”, w tym roku lutowy event „Być kobietą” rozpoczął nowy cykl spotkań dedykowanych kobietom i ich rozwojowi osobistemu.

Na specjalne życzenie uczestniczek Gościem Specjalnym była Grażyna Kulczyk, twórczyni Starego Browaru, ceniona na świecie kolekcjonerka sztuki i nieoceniona promotorka młodych, polskich artystów, a przede wszystkim niezwykła kobieta, spełniona matka i bizneswoman, podziwiana za odwagę i nieugiętość, z jakimi realizuje wizjonerskie projekty w Polsce i za granicą. O życiowej równowadze i budowaniu życia na ważnych wartościach opowiadały, m.in.:  Magdalena Kowalak, doktor ekonomii, która mimo młodego wieku od lat efektywnie i z wielkim wyczuciem zarządza Starym Browarem, Agnieszka Sałatka – rzeczniczka, specjalistka od mediów i komunikacji społecznej lubuskiej policji, Agnieszka Jastrzębska  – znawczyni świata celebrytów i showbiznesu, dziennikarka ceniona w branży za doskonały warsztat, Agnieszka Maruda-Sperczak – mówczyni inspiracyjna, akredytowana Coach ICF i master NLP, która jako pierwsza w Europie posiada licencję na prowadzenie szkoleń z Motywacji Błyskawicznej, Grażyna Olbrych oraz doradca do spraw wizerunku Dagmara Radzikowska. Marta Klepka  przeprowadziła kobiecą  rozmowę z ciesząca się ogromną popularnością i sympatią Dorotą Wellman. Podczas konferencji Volvo Firma Karlik przed Hotelem Blow Up Hall prezentowała najnowszy model miejskiego SUV’a Volvo XC40.

– Z ogromną przyjemnością udzieliliśmy wsparcia konferencji, która za główny cel stawia sobie rozwój osobisty i motywację jej uczestniczek. Cieszymy się, że możemy być częścią tak inspirującego przedsięwzięcia – mówi Sylwia Skorupińska, marketing manager Volvo Firma Karlik.

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń +48 61 872 90 61
Skontaktuj się z nami

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne, może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia), dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez 30 lat, przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa), lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez kontakt głosowy na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa) lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej, a także za pomocą wiadomości SMS, na podany przeze mnie adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹

* Dane konieczne do podania w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, przy czym spośród danych: numer telefonu i adres e-mail wystarczy podanie tylko jednej z tych danych wraz z zaznaczeniem odpowiedniej zgody poniżej (druga zgoda jest zgodą na kontakt telefoniczny, zaś trzecia zgoda jest zgodą na kontakt mailowy). Pierwsza z poniższych zgód jest konieczna do zaznaczenia w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, niezależnie od tego, czy podany zostanie numer telefonu czy adres e-mail.

Dealer Firma Karlik otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin.
|
Firma Karlik

Używamy plików cookie, aby maksymalnie ułatwić Państwu korzystanie z naszej witryny internetowej, w tym także w celu dostosowania jej zawartości i reklam do Państwa preferencji, oferowania funkcji mediów społecznościowych oraz w celu analizy ruchu. Pliki cookie obejmują pliki związane z kierowaniem treści oraz pliki do zaawansowanej analityki. Więcej informacji podano w sekcji Informacje na stronie z opisem plików cookie. Klikając Akceptuj, wyrażają Państwo zgodę na używanie przez nas plików cookie. Aby zmienić rodzaj wykorzystywanych przez nas plików cookie, prosimy kliknąć „Ustawienia plików cookie”.

ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE
DOSTOSUJ
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIE
ZAWSZE
AKTYWNE

OBSŁUGA SERWISU I USŁUG PODSTAWOWYCH

Te pliki są wymagane i nie można ich wyłączyć.
Dzięki nim serwis może działać a podstawowe funkcje mogą być obsługiwane.

POMIAR WYDAJNOŚCI zobacz więcej

Dzięki tym danym analizujemy wykorzystanie naszego serwisu, m.in. mierzymy jego wydajność. Te dane pomagają nam uzyskać informację o treściach, jakich poszukują użytkownicy naszego serwisu, jak często do niego wracają. Dzięki temu możemy udoskonalać nasz serwis.

PLIKI COOKIE NA POTRZEBY ANALIZ STATYSTYCZNYCH zobacz więcej

Firma Volvo Cars używa usługi Google Analytics, która analizuje sposób korzystania z naszych serwisów internetowych przez użytkowników. Dostarcza nam ona następujących danych; e.g., informacji o tym, które strony użytkownik wyświetlił; które linki kliknął; ile czasu spędził na stronie; jakie samochody skonfigurował w naszym konfiguratorze; jakiego urządzenia używał. Te dane pomagają nam zrozumieć, jak osoby odwiedzające nasz serwis internetowy korzystają z niego, i zapewnić prawidłowe działanie serwisu. Nie wykorzystujemy tych danych w celach marketingowych lub reklamowych i nie udostępniamy ich podmiotom trzecim.

PERSONALIZACJA REKLAM zobacz więcej

Te informacje cookies pozwalają nam na umieszczanie reklam, które odpowiadają zainteresowaniom użytkowników.Bez tych informacji użytkownicy będą widzieli reklamy niezgodne z ich potrzebami.

DOSTARCZANIE I PREZENTOWANIE REKLAM I TREŚCI zobacz więcej

Te pliki cookie obejmują w szczególności znaczniki i piksele, które razem służą do gromadzenia informacji o cyfrowych interakcjach użytkowników z naszymi produktami, zarówno w naszej, jak i innych witrynach internetowych. Dane te pomagają nam mierzyć skuteczność naszych kampanii reklamowych i, w połączeniu z informacjami pochodzącymi z interakcji użytkownika z nami poprzez inne kanały (wiadomości e-mail, aplikacja Volvo Cars, SMS, media społecznościowe i reklamy cyfrowe), pozwalają nam budować profil zainteresowań użytkownika. Następnie możemy wykorzystać ten profil do ukierunkowanego dostarczania użytkownikowi reklam Volvo Cars dostosowanych do jego potrzeb, za pośrednictwem wielu kanałów. Należy pamiętać, że Volvo Car Corporation wraz z partnerami dostarczającymi reklamy cyfrowe jest współodpowiedzialne za przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych i reklamowych. Podmioty współpracujące: - Facebook Ireland Limited, w zakresie dostarczania ukierunkowanych reklam i poprawy optymalizacji kierowania i dostarczania reklam, a także gromadzenia i późniejszego przekazywania danych Facebookowi. Więcej informacji o tym, jak Facebook przetwarza dane osobowe, można znaleźć w polityce prywatności tej firmy (https://www.facebook.com/privacy/policy). Jeśli użytkownik nie zaakceptuje tych plików cookie, reklamy (w tym nasze) będą nadal wyświetlane podczas przeglądania Internetu, a materiały marketingowe będą nadal wysyłane do użytkownika, jeśli wyraził on na to zgodę, przy czym takie reklamy i materiały nie będą dostosowane do zainteresowań i interakcji użytkownika, będą zatem mniej przydatne.