Dzień Dziecka z Volvo

w krainie Karlikowo

Ponad 140 dzieci wzięło udział w evencie Dzień Dziecka z Volvo, który odbył się 28 maja 2022 r. w nowo otwartym salonie przy ul. Torowej 14. Motyw przewodni wydarzenia to hasło #omtanke. To było bardzo intensywne, twórcze i pełne magii spotkanie.

Sympatyczny Łoś Lagomek witał dzieci tuż po przekroczeniu progu salonu i wejściu do krainy Karlikowo, zapraszając do wzięcia udziału w niezwykłej przygodzie. A na miejscu czekała moc atrakcji! Motywem przewodnim eventu było hasło #omtanke oraz ochrona środowiska i troska o otaczającą nas przestrzeń. Dzieci pod okiem przedstawicieli Fundacji Pszczoła oraz Fundacji Ratuj Ryby wzięły udział w spotkaniu edukacyjno-warsztatowym, podczas którego w interesujący i zabawny sposób rozmawiały o środowisku naturalnym, jego zasobach, świadomym życiu i trosce o nasz ekosystem.

Eksperci z Fundacji Pszczoła przybliżali najmłodszym tematykę związaną z pszczołami, ale nie tylko. Dzieci mogły zrobić świeczki z odlewów woskowych, wspólnie malować obraz farbami akrylowymi, a nawet poczuć się jak pszczelarz, ubierając profesjonalny strój. Ponadto przez cały dzień powstawał duży hotel Volvo dla zapylaczy, który został przewieziony do Ogrodu Społecznego i pasieki w Pile. – Zarażamy naszą pasją wszystkich chętnych w każdym wieku. Uczestnicy warsztatów dowiedzieli się co mogą zrobić, aby wspomóc ochronę pożytecznych owadów i dlaczego pszczoły są tak ważne dla naszego ekosystemu. Chyba już każdy wie, że bez pszczół nie będzie nas. Choć na co dzień nie zdajemy sobie z tego sprawy, to zawdzięczamy im nie tylko jedzenie, ale również ubrania, leki, a nawet poranną kawę – mówi Bożena Wola, Prezes Zarządu Fundacja Pszczoła.

Przedstawiciele Fundacji Ratuj Ryby opowiadali ciekawostki o życiu ryb, ichtiologii, ekologii ekosystemów wodnych, a w części warsztatowej zaprosili uczestników do wykonania ekomagnesów i przypinek oraz ekologicznych bawełnianych toreb na zakupy.

Na małych adeptów samochodów Volvo czekały Panie Policjantki z Wydziału Ruchu Drogowego z wytyczonym torem, po którym można było jeździć elektrycznymi modelami Volvo S90. Dzieci grały także w specjalnie zaprojektowaną wielkoformatową grę planszową, dzięki której poznawały zasady bezpiecznego poruszania się po drodze.

Wszyscy wiemy, że najlepiej uczymy się przez zabawę i doświadczenia. Dlatego przygotowaliśmy stację z deserami molekularnymi, na którym działa się prawdziwa magia. Dzieci w każdym wieku z ogromnym zainteresowaniem podziwiały w jaki sposób zjawiska fizyczne i chemiczne można zastosować w widowiskowy sposób w kuchni. Największą frajdę degustatorzy mieli z widoku unoszącej się mroźnej mgiełki. Była to porcja ekscytującej zabawy oraz cenne źródło wiedzy praktycznej.

#omtanke

Ponad 140 dzieci wzięło udział w evencie Dzień Dziecka z Volvo. Najmłodsi spędzili czas w salonie przy Torowej 14 pod czujnym okiem Łosia Lagomka.

Przez cały dzień zbieraliśmy zużyte kredki dla Wolontariatu Kolorowe Kredki. Odrestaurowane kredki zostaną zawiezione do szpitali, szkół przyszpitalnych i innych organizacji związanych z dziećmi. Z kolei drewniane kredki w gorszym stanie będą przerabiane na kredkową biżuterię. Dochód ze sprzedaży kredkowej biżuterii przeznaczany jest na akcje „Niewidzialny Mikołaj” i „Dobra Wróżka”. To akcja proekologiczna wspierająca recykling i ucząca dzieci ograniczania konsumpcyjnego stylu życia.

Na duże dzieci także czekały niespodzianki. Rodzicie mogli testować wybrane modele Volvo, m.in. nowe elektryczne C40 oraz XC40, a także mieli okazję zobaczyć, przymierzyć i kupić artystyczną ręcznie wykonaną biżuterię pARTs, która powstaje ze zużytych części samochodów.

Partnerem eventu Dzień Dziecka z Volvo był mLeasing, z którym od lat współpracujemy w ramach usług finansowania zakupu samochodów.

#omtanke

Drobne gesty mają ogromną moc

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń +48 61 872 90 61
Skontaktuj się z nami

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne, może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia), dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez 30 lat, przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa), lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez kontakt głosowy na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa) lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej, a także za pomocą wiadomości SMS, na podany przeze mnie adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹

* Dane konieczne do podania w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, przy czym spośród danych: numer telefonu i adres e-mail wystarczy podanie tylko jednej z tych danych wraz z zaznaczeniem odpowiedniej zgody poniżej (druga zgoda jest zgodą na kontakt telefoniczny, zaś trzecia zgoda jest zgodą na kontakt mailowy). Pierwsza z poniższych zgód jest konieczna do zaznaczenia w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, niezależnie od tego, czy podany zostanie numer telefonu czy adres e-mail.

Dealer Firma Karlik otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin.
|
Firma Karlik

Używamy plików cookie, aby maksymalnie ułatwić Państwu korzystanie z naszej witryny internetowej, w tym także w celu dostosowania jej zawartości i reklam do Państwa preferencji, oferowania funkcji mediów społecznościowych oraz w celu analizy ruchu. Pliki cookie obejmują pliki związane z kierowaniem treści oraz pliki do zaawansowanej analityki. Więcej informacji podano w sekcji Informacje na stronie z opisem plików cookie. Klikając Akceptuj, wyrażają Państwo zgodę na używanie przez nas plików cookie. Aby zmienić rodzaj wykorzystywanych przez nas plików cookie, prosimy kliknąć „Ustawienia plików cookie”.

ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE
DOSTOSUJ
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIE
ZAWSZE
AKTYWNE

OBSŁUGA SERWISU I USŁUG PODSTAWOWYCH

Te pliki są wymagane i nie można ich wyłączyć.
Dzięki nim serwis może działać a podstawowe funkcje mogą być obsługiwane.

POMIAR WYDAJNOŚCI zobacz więcej

Dzięki tym danym analizujemy wykorzystanie naszego serwisu, m.in. mierzymy jego wydajność. Te dane pomagają nam uzyskać informację o treściach, jakich poszukują użytkownicy naszego serwisu, jak często do niego wracają. Dzięki temu możemy udoskonalać nasz serwis.

PLIKI COOKIE NA POTRZEBY ANALIZ STATYSTYCZNYCH zobacz więcej

Firma Volvo Cars używa usługi Google Analytics, która analizuje sposób korzystania z naszych serwisów internetowych przez użytkowników. Dostarcza nam ona następujących danych; e.g., informacji o tym, które strony użytkownik wyświetlił; które linki kliknął; ile czasu spędził na stronie; jakie samochody skonfigurował w naszym konfiguratorze; jakiego urządzenia używał. Te dane pomagają nam zrozumieć, jak osoby odwiedzające nasz serwis internetowy korzystają z niego, i zapewnić prawidłowe działanie serwisu. Nie wykorzystujemy tych danych w celach marketingowych lub reklamowych i nie udostępniamy ich podmiotom trzecim.

PERSONALIZACJA REKLAM zobacz więcej

Te informacje cookies pozwalają nam na umieszczanie reklam, które odpowiadają zainteresowaniom użytkowników.Bez tych informacji użytkownicy będą widzieli reklamy niezgodne z ich potrzebami.

DOSTARCZANIE I PREZENTOWANIE REKLAM I TREŚCI zobacz więcej

Te pliki cookie obejmują w szczególności znaczniki i piksele, które razem służą do gromadzenia informacji o cyfrowych interakcjach użytkowników z naszymi produktami, zarówno w naszej, jak i innych witrynach internetowych. Dane te pomagają nam mierzyć skuteczność naszych kampanii reklamowych i, w połączeniu z informacjami pochodzącymi z interakcji użytkownika z nami poprzez inne kanały (wiadomości e-mail, aplikacja Volvo Cars, SMS, media społecznościowe i reklamy cyfrowe), pozwalają nam budować profil zainteresowań użytkownika. Następnie możemy wykorzystać ten profil do ukierunkowanego dostarczania użytkownikowi reklam Volvo Cars dostosowanych do jego potrzeb, za pośrednictwem wielu kanałów. Należy pamiętać, że Volvo Car Corporation wraz z partnerami dostarczającymi reklamy cyfrowe jest współodpowiedzialne za przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych i reklamowych. Podmioty współpracujące: - Facebook Ireland Limited, w zakresie dostarczania ukierunkowanych reklam i poprawy optymalizacji kierowania i dostarczania reklam, a także gromadzenia i późniejszego przekazywania danych Facebookowi. Więcej informacji o tym, jak Facebook przetwarza dane osobowe, można znaleźć w polityce prywatności tej firmy (https://www.facebook.com/privacy/policy). Jeśli użytkownik nie zaakceptuje tych plików cookie, reklamy (w tym nasze) będą nadal wyświetlane podczas przeglądania Internetu, a materiały marketingowe będą nadal wysyłane do użytkownika, jeśli wyraził on na to zgodę, przy czym takie reklamy i materiały nie będą dostosowane do zainteresowań i interakcji użytkownika, będą zatem mniej przydatne.