Odkrywaj świat Volvo z memory –

baw się i ucz

Ćwicz pamięć i koncentrację z Volvo. Przygotowaliśmy grę memory, składającą się z 20 par, a każda karta dotyczy marki Volvo i działań CSR, które podejmuje Firma Karlik. Zapraszamy do naszego świata, poznaj nas bliżej.

ÖV4

Volvo to oczywiście samochody. Nasz pierwszy model wyjechał z fabryki w Göteborgu na zachodnim wybrzeżu Szwecji w 1927 roku i został oficjalnie nazwany ÖV4 – był to otwarty kabriolet. ÖV4 to skrót od „Öppen Vagn 4 cylindrar”, czyli „otwarte nadwozie, cztery cylindry”. W tamtych latach autami bez dachu nie jeździło się po to, by imponować innym i cieszyć się z wiatru we włosach. Stworzenie takiej karoserii było po prostu tańsze i łatwiejsze.

Volvo 1800 ES

W naszym salonie w Baranowie można zobaczyć klasyczny model Volvo – P 1800 ES. To bardzo rzadki samochód, łącznie wyprodukowano niewiele ponad 8000 sztuk. Nasz ma numer 3597. Zszedł z linii produkcyjnej we wrześniu 1972 roku. Ma silnik zasilany układem wtryskowym o pojemności 2000 centymetrów sześciennych, osiągający moc prawie 130 KM. Dla marki Volvo bardzo ważne jest jej dziedzictwo. Chcemy je przybliżać i pokazywać, że nasza historia od początku związana była z komfortem i bezpieczeństwem podróżujących. Model P1800 jest jednym z pierwszych, posiadających trzypunktowe pasy bezpieczeństwa – które dziś są obowiązkowe we wszystkich samochodach. Volvo nigdy nie opatentowało tego rozwiązania ratującego dziś życie.

Lagomek

Łoś Lagomek to bohater naszej autorskiej książki „Łoś Lagomek i szwedzka wycieczka”, która powstała, aby małym i dużym czytelnikom przybliżyć w lekkiej i zabawnej formule szwedzką kulturę, dziedzictwo marki Volvo, ale także aspekt bezpieczeństwa podczas podróży samochodem. Imię bohatera jest nawiązaniem do szwedzkie filozofii lagom – nie za dużo, nie za mało, dokładnie tyle, ile potrzebujesz. Łoś Lagomek systematycznie odwiedza nasze salony. Środki ze sprzedaży książki w całości przekazujemy dla Fundacji FIONA, która działa na rzecz dzieci, młodzieży i dorosłych w spektrum autyzmu i ich rodzin.

pARTs

Autorska biżuteria, która powstała w 2014 roku, łącząc pasję do samochodów, miłość do pięknej biżuterii oraz ogromne wyczucie problemów współczesnego świata. To ręcznie wykonana biżuteria, zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, która w myśl idei upcyklingu powstaje z elementów pochodzących z samochodów m.in. ze stalowych nakrętek i uszczelek, przewodów paliwa, czy płytek z układami scalonymi. W ofercie dostępne są bransoletki, naszyjniki, wisiory, kolczyki, spinki do mankietów, czy breloki. Biżuteria pARTs została stworzona z myślą o osobach, które żyją świadomie, biorą odpowiedzialność za otaczający świat i poszukują oryginalnych dodatków.

Upcykling – Torba z banerów Volvo

Zgodnie z wyznawaną przez nas filozofią #lagom – dokładnie tyle ile potrzebujesz oraz #omtanke – troska, w 2018 roku rozpoczęliśmy współpracę ze Spółdzielnią Socjalną Furia, która jako pierwsza w Polsce od 2014 roku wdraża autorski, innowacyjny model aktywizacji zawodowej osób w spektrum autyzmu. Dzięki tej kooperacji powstał projekt Torba z banerów Volvo – produkcja w duchu upcyklingu oraz idei społecznie odpowiedzialnego biznesu z celem inicjatywy charytatywnej. Torby powstają ze zużytych banerów reklamowych Volvo oraz pasów bezpieczeństwa, które trafiłyby jako odpad na wysypisko. Z każdej sprzedanej torby 10 zł otrzymuje Fundacja „Fiona” działająca na Rzecz Integracji Osób Niepełnosprawnych i autystycznych.

Upcykling – kolekcja sailingowa

Rozwijając współpracę ze Spółdzielnią Furia w 2022 roku, powstał projekt sailingowy. Pracownicy spółdzielni szyją dla nas akcesoria sailingowe ze zużytych żagli pozyskanych od Chalkos Yacht Club. W kolekcji dostępne są: nerka, żeglarski worek, kosmetyczka, torba oraz teczka. Każdy element kolekcji jest unikalny, zawiera inny element żagla, niektóre mają nadruk, oryginalne kolory, inne są w całości białe. Łączy je jedno – są prawdziwe, trochę poszarzałe, trochę przytarte i wszystkie od początku do końca zostały ręcznie wykonane.

To tylko część podejmowanych przez nas działań.

Zapraszamy do naszych salonów na fikę i rozmowę o wartościach naszej marki. Opowiemy o systemach bezpieczeństwa stosowanych w samochodach Volvo, wyjaśnimy też dlaczego dzieci jak najdłużej to możliwe powinny podróżować w samochodzie w fotelikach zwróconych tyłem do kierunku jazdy.

Wszystkie produkty upcyklingowe można nabyć w naszych salonach oraz w Showroomie w Starym Browarze.

Masz pytania?

Napisz do nas na: kontakt@karlik.dealervolvo.pl

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń +48 61 872 90 61

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Wpisz prawidłowy adres e-mail (np. jan.kowalski@workmail.com)
Wpisz wiadomosc

Administratorem Twoich danych osobowych pozostawionych w związku z wiadomością będzie Dom Volvo Car sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa). Więcej ›

Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane w celu: obsługi sprawy, w związku z którą do nas piszesz. W zależności od przedmiotu przedstawionej sprawy może zaistnieć różna podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych. Podstawą prawną przetwarzania może być art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) tj. wiążąca nas umowa lub podjęcie działań przed zawarciem umowy, jeżeli sprawa w związku z którą z nami się kontaktujesz dotyczy łączącej nas umowy lub podjęcia działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy. Podstawą prawną przetwarzania może być również art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udzielania odpowiedzi na kierowane pytania lub przekazywaniu informacji, jeżeli piszesz do nas np. w celu uzyskania informacji o naszych produktach, czy ofercie, a także art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. ciążący na nas obowiązek prawny, jeżeli sprawa, w związku z którą z nami się kontaktujesz, wynika z obowiązujących przepisów prawa, np. w momencie, gdy piszesz do nas z prośbą o realizację prawa, które przysługuje Tobie na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe również w celu poprawy jakości świadczonych usług, w szczególności obsługi posprzedażowej. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udoskonalania świadczonych przez nas usług, w tym poprawy działania naszego biura obsługi klienta. Ponadto będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu możliwości ustalania, dochodzenia i obrony przed roszczeniami, który stanowi nasz prawnie uzasadniony interes. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Przysługuje Tobie prawo do: dostępu do treści Twoich danych oraz prawo ich sprostowania, przeniesienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także - w odniesieniu do przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.

Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutajMniej ‹

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne; może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com; odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia); dane osobowe będą przechowywane przez czas potrzebny do realizacji naszych celów marketingowych lub do momentu skutecznego wycofania przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tym celu; przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności. Mniej ‹
To pole jest obowiązkowe
Zaznacz formę kontaktu
Zaznacz formę kontaktu

1 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przetwarzać Pana/Pani dane osobowe w celach marketingowych i miała możliwość przekazywania Panu/Pani treści o tym charakterze.

2 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez kontakt telefoniczny w formie połączeń głosowych.

3 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez wiadomości e-mail/SMS.

Bez zgody oznaczonej 1 oraz co najmniej jednej ze zgód oznaczonych 2 i 3 nie będziemy mogli przekazywać Panu/Pani treści dotyczących produktów oraz usług marki Volvo wskazanymi powyżej kanałami komunikacji.

Dealer Firma Karlik otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).