Upcyklingowe działania

nowe oblicze starego

Według statystyk  z 7 zakupionych T-shirtów, aż 4 lądują w śmieciach po kilkukrotnym użyciu. Rocznie na świecie powstaje ok. 1,5 mln ton śmieci, a Nowy Jork na ich pozbywanie się wydaje 1 mln dolarów dziennie. Odpady to narastający problem współczesnego świata. Wyrzucając ich coraz więcej, nie tylko zanieczyszczamy środowisko, ale też doprowadzamy do marnowania olbrzymich ilości cennych surowców, które można wykorzystać ponownie, nadać im nową wartość i jakość.

Dlatego zgodnie z wyznawaną przez nas filozofią #lagom – dokładnie tyle ile potrzebujesz oraz #omtanke – troska, w 2018 roku rozpoczęliśmy współpracę ze Spółdzielnią Socjalną Furia, która jako pierwsza w Polsce od 2014 roku wdraża autorski, innowacyjny model aktywizacji zawodowej osób w spektrum autyzmu. Dzięki tej kooperacji powstał projekt Torba z banerów Volvo – produkcja w duchu upcyklingu oraz idei społecznie odpowiedzialnego biznesu z celem inicjatywy charytatywnej. Torby powstają ze zużytych banerów reklamowych Volvo oraz pasów bezpieczeństwa, które trafiłyby jako odpad na wysypisko. Każda jest inna, nie ma dwóch identycznych. Torby są niezwykle pojemne i funkcjonalne, posiadają wnętrze wykończone podszewką, wewnętrzną kieszeń oraz regulowany pasek, co pozwala na wygodne użytkowanie. Z każdej sprzedanej torby 10 zł otrzymuje Fundacja „Fiona” działająca na Rzecz Integracji Osób Niepełnosprawnych i autystycznych.

Foto: Spółdzielnia Socjalna Furia

 

– Torba z banerów Volvo to projekt o wymiarze ponadproduktowym. W pakiecie z torbą jest wszystko co służy wsparciu drugiego człowieka w jego rehabilitacji społecznej i aktywizacji zawodowej. To projekt, dzięki któremu realną pracę otrzymują osoby, nie mające szans na podejmowanie wyzwań zawodowych na otwartym rynku pracy. W naszym działaniu nie chodzi tylko o aspekt biznesowy, idea społeczna dominuje nad wymiarem ekonomicznym. Ważny jest także element ekologiczny, tworzenie ze zużytych rzeczy czegoś zupełnie nowego, stylowego i potrzebnego – podkreśla Anna Janiak, prezes zarządu Fundacji Fiona.

TORBA Z BANERÓW – projekt społecznie zaangażowany

Torby są dostępne w sprzedaży w salonach i serwisach Volvo Firma Karlik oraz w Showroomie w Starym Browarze. Szczegółowe informacje i zamówienia pod adresem kontakt@karlik.dealervolvo.pl

Aktualna oferta: https://bit.ly/3iIqbLO

Cena: 85 zł

Poszerzenie upcyklingowej oferty

Współpraca ze Spółdzielnią Socjalną Furia zaowocowała powstaniem kolejnych upcyklingowych projektów, tym razem ze zużytych sukien ze standów reklamowych. Od 2019 roku w ofercie Volvo Firma Karlik są modne plecako-worki, niezwykle praktyczne i uniwersalne, gdyż pasują do każdej stylizacji. Są bardzo pojemne i funkcjonalne, z łatwością można prać je w pralce.

Kolejnym naszym wspólnym projektem są niepowtarzalne pokrowce na garnitury.

Ze sprzedaży plecako-worków oraz pokrowców środki również są przekazywane na rzecz Fundacji „Fiona”, odpowiednio 5 zł

i 10 zł.

Cena pokrowca: 125 zł, plecako-worka: 55 zł

Torby sportowe

W 2021 roku oferta została poszerzona o niezwykle torby sportowe, które powstają ze zużytych sukien reklamowych, banerów oraz pasów bezpieczeństwa.

 

Aktualna ofertahttps://bit.ly/3CHfgbT

Cena: 90 zł.

Z każdej sprzedanej torby sportowej 10 zł jest przekazywane na rzecz Fundacji „Fiona”.

 

Nasza upcyklingowa oferta to nie tylko stylowy zestaw praktycznych dodatków, idealnych na co dzień!

Ale jednocześnie zestaw, który pozwoli dostosować akcesoria do ulubionego modelu Volvo.

Za film opowiadający o upcyklingowej inicjatywie oraz współpracy ze Spółdzielnią Socjalną Furia otrzymaliśmy Srebrną Tarczę podczas V Festiwalu Filmów Odpowiedzialnych „17 Celów”, który odbył się 10-17.09.2020 roku.

Akcesoria z upcyklingu

Zachęcamy do obejrzenia filmów, pokazujących pracowników Spółdzielni Socjalnej Furia, którzy szyją dla nas upcyklingowe akcesoria.

OSWAJAM DŹWIĘKI – JERZY

PŁYNĘ PRZEZ ŚWIAT – ANIA

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń +48 61 872 90 61
Skontaktuj się z nami

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne, może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia), dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez 30 lat, przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa), lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez kontakt głosowy na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa) lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej, a także za pomocą wiadomości SMS, na podany przeze mnie adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹

* Dane konieczne do podania w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, przy czym spośród danych: numer telefonu i adres e-mail wystarczy podanie tylko jednej z tych danych wraz z zaznaczeniem odpowiedniej zgody poniżej (druga zgoda jest zgodą na kontakt telefoniczny, zaś trzecia zgoda jest zgodą na kontakt mailowy). Pierwsza z poniższych zgód jest konieczna do zaznaczenia w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, niezależnie od tego, czy podany zostanie numer telefonu czy adres e-mail.

Dealer Firma Karlik otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin.
|
Firma Karlik

Używamy plików cookie, aby maksymalnie ułatwić Państwu korzystanie z naszej witryny internetowej, w tym także w celu dostosowania jej zawartości i reklam do Państwa preferencji, oferowania funkcji mediów społecznościowych oraz w celu analizy ruchu. Pliki cookie obejmują pliki związane z kierowaniem treści oraz pliki do zaawansowanej analityki. Więcej informacji podano w sekcji Informacje na stronie z opisem plików cookie. Klikając Akceptuj, wyrażają Państwo zgodę na używanie przez nas plików cookie. Aby zmienić rodzaj wykorzystywanych przez nas plików cookie, prosimy kliknąć „Ustawienia plików cookie”.

ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE
DOSTOSUJ
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIE
ZAWSZE
AKTYWNE

OBSŁUGA SERWISU I USŁUG PODSTAWOWYCH

Te pliki są wymagane i nie można ich wyłączyć.
Dzięki nim serwis może działać a podstawowe funkcje mogą być obsługiwane.

POMIAR WYDAJNOŚCI zobacz więcej

Dzięki tym danym analizujemy wykorzystanie naszego serwisu, m.in. mierzymy jego wydajność. Te dane pomagają nam uzyskać informację o treściach, jakich poszukują użytkownicy naszego serwisu, jak często do niego wracają. Dzięki temu możemy udoskonalać nasz serwis.

PLIKI COOKIE NA POTRZEBY ANALIZ STATYSTYCZNYCH zobacz więcej

Firma Volvo Cars używa usługi Google Analytics, która analizuje sposób korzystania z naszych serwisów internetowych przez użytkowników. Dostarcza nam ona następujących danych; e.g., informacji o tym, które strony użytkownik wyświetlił; które linki kliknął; ile czasu spędził na stronie; jakie samochody skonfigurował w naszym konfiguratorze; jakiego urządzenia używał. Te dane pomagają nam zrozumieć, jak osoby odwiedzające nasz serwis internetowy korzystają z niego, i zapewnić prawidłowe działanie serwisu. Nie wykorzystujemy tych danych w celach marketingowych lub reklamowych i nie udostępniamy ich podmiotom trzecim.

PERSONALIZACJA REKLAM zobacz więcej

Te informacje cookies pozwalają nam na umieszczanie reklam, które odpowiadają zainteresowaniom użytkowników.Bez tych informacji użytkownicy będą widzieli reklamy niezgodne z ich potrzebami.

DOSTARCZANIE I PREZENTOWANIE REKLAM I TREŚCI zobacz więcej

Te pliki cookie obejmują w szczególności znaczniki i piksele, które razem służą do gromadzenia informacji o cyfrowych interakcjach użytkowników z naszymi produktami, zarówno w naszej, jak i innych witrynach internetowych. Dane te pomagają nam mierzyć skuteczność naszych kampanii reklamowych i, w połączeniu z informacjami pochodzącymi z interakcji użytkownika z nami poprzez inne kanały (wiadomości e-mail, aplikacja Volvo Cars, SMS, media społecznościowe i reklamy cyfrowe), pozwalają nam budować profil zainteresowań użytkownika. Następnie możemy wykorzystać ten profil do ukierunkowanego dostarczania użytkownikowi reklam Volvo Cars dostosowanych do jego potrzeb, za pośrednictwem wielu kanałów. Należy pamiętać, że Volvo Car Corporation wraz z partnerami dostarczającymi reklamy cyfrowe jest współodpowiedzialne za przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych i reklamowych. Podmioty współpracujące: - Facebook Ireland Limited, w zakresie dostarczania ukierunkowanych reklam i poprawy optymalizacji kierowania i dostarczania reklam, a także gromadzenia i późniejszego przekazywania danych Facebookowi. Więcej informacji o tym, jak Facebook przetwarza dane osobowe, można znaleźć w polityce prywatności tej firmy (https://www.facebook.com/privacy/policy). Jeśli użytkownik nie zaakceptuje tych plików cookie, reklamy (w tym nasze) będą nadal wyświetlane podczas przeglądania Internetu, a materiały marketingowe będą nadal wysyłane do użytkownika, jeśli wyraził on na to zgodę, przy czym takie reklamy i materiały nie będą dostosowane do zainteresowań i interakcji użytkownika, będą zatem mniej przydatne.