Praktyka i edukacja z Volvo EX30

– dzielimy się wiedzą oraz doświadczeniem

Praktyczne testowanie elektrycznych modeli Volvo EX30, nauka ładowania, sesja Q&A, to tylko część elementów eventu, który zorganizowaliśmy w sobotę 6 lipca 2024r.

Jako kierowcy jesteśmy przyzwyczajeni do aut z silnikami spalinowymi. Dlatego, aby  przybliżyć tematykę elektromobilności oraz rozwiać wątpliwości i pytania związane z użytkowaniem samochodów elektrycznych  zaprosiliśmy klientów oraz osoby zainteresowane na wydarzenie, podczas którego mogli osobiście testować elektryczne Volvo EX30.

Dlaczego organizujemy takie wydarzenia?

W naszych działaniach zwracamy uwagę na potrzeby klienta oraz zainteresowania, w tym przypadku elektromobilność i nowe technologie. Często pojawiają się obawy dotyczące nowych rozwiązań, których jeszcze nie mieliśmy okazji samodzielnie sprawdzić. Najlepszym sposobem na poznanie produktu jest jego doświadczenie i przetestowanie.

Praktyczne poznanie Volvo EX30

Zaplanowaliśmy wyprawę ponad 250 km malowniczą trasą w Wielkopolsce, startowaliśmy wspólnie z naszego salonu w Baranowie. Każdy uczestnik miał możliwość prowadzenia samochodu elektrycznego, aby przekonać się, jak wygodnie i komfortowo się nim podróżuje. Uczestnicy ruszyli w duetach, a  na trasie były zaplanowane punkty zmiany za kierownicą. Drogę wytyczyliśmy przez mniejsze miasteczka oraz trasę szybkiego ruchu, co pozwoliło na testowanie samochodu w różnorodnych warunkach.

Nauka ładowania samochodów elektrycznych

Kluczowym punktem eventu był przystanek przy szybkiej ładowarce EV, gdzie Jan Wojnowski, kierownik salonu Volvo Firma Karlik – Baranowo, szczegółowo opowiadał i praktycznie zaprezentował, jak prawidłowo ładować samochody elektryczne, a także podzielił się wiedzą na temat dostępnych ładowarek, z jakich kabli i gniazd korzystać. Wspomniał też o tym na co zwrócić uwagę i jak korzystać z aplikacji różnych operatorów ładowarek. Była to doskonała okazja, aby oswoić się z procesem ładowania i rozwiać wszelkie wątpliwości z nim związane.

Zobacz film z wydarzenia

"Ładowanie jest dość intuicyjne. Jeśli ktoś używa wtyczki do włączania żelazka w domu, albo do włączania sprzętów pierwszej potrzeby – to jest dokładnie taki sam system." – Powiedziała uczestniczka spotkania.

Sesja pytań i odpowiedzi

Na trasie zaplanowaliśmy też dłuższy postój na lunch oraz rozmowę o faktach i mitach dotyczących samochodów elektrycznych. W sesji pytań uczestniczyli Rafał Szczechowiak – Kierownik Salonu Volvo Firma Karlik – Torowa i Albert Jagiełło – Koordynator ds. sprzedaży samochodów nowych Volvo Firma Karlik – Showroom, którzy na co dzień użytkują elektryczne modele Volvo EC40 i EX40. Warto zaznaczyć, że różnią się doświadczeniami i przyzwyczajeniami dotyczącymi jazdy samochodem. Ponadto, ich miejsca zamieszkania także się różnią – jeden z nich mieszka w domu, a drugi w bloku, co powoduje, że mają inne doświadczenia związane z ładowaniem elektryka. Odpowiadając na pytania, podkreślali, jak ważne jest samodzielne testowanie takich pojazdów oraz infrastruktury. Dzięki ich wiedzy oraz doświadczeniu uczestnicy mogli dowiedzieć się, że obawy związane z ładowaniem i codziennym poruszaniem się samochodami elektrycznymi są nieuzasadnione. W rozmowie poruszano także aspekt efektywności ładowania samochodów, planowania trasy, czy umiejętnego korzystania z ofert aplikacji.

Było to ciekawe i wartościowe spotkanie, ponieważ każdy uczestnik mógł w komfortowych warunkach sprawdzić, jak prowadzą się samochody elektryczne oraz przekonać się, w jakim tempie rozładowuje się bateria. Wspólne ładowanie samochodu było niezwykle cennym doświadczeniem, ponieważ zobaczyliśmy, że jest to proste. Faktem jest, że decydując się na samochód elektryczny, powinniśmy zmienić nasze podejście do planowania podróży. Warto wcześniej sprawdzić, gdzie na danej trasie znajdują się ładowarki i zainstalować na telefonie odpowiednią aplikację – opowiada uczestniczka spotkania

Osoby biorące udział w wydarzeniu zgodnie podkreślały, że ciekawym doświadczeniem była także panująca w samochodach elektrycznych cisza, dzięki której można w trakcie intensywnego dnia odnaleźć chwilę odpoczynku i wyciszenia.

Wydarzenie było to nie tylko okazją do testowania samochodów elektrycznych, ale także do zdobycia nowych doświadczeń i wiedzy.

Jesteś zainteresowany, aby wziąć udział w kolejnym spotkaniu i praktycznie sprawdzić jak podróżuje się elektrycznymi modelami Volvo, napisz do nas.

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń +48 61 872 90 61

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

* Pola obowiązkowe

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Wpisz prawidłowy adres e-mail (np. jan.kowalski@workmail.com)
Wybierz kategorię
Wpisz wiadomosc

Administratorem Twoich danych osobowych pozostawionych w związku z wiadomością będzie Volvo Car Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa). Więcej ›

Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane w celu: obsługi sprawy, w związku z którą do nas piszesz. W zależności od przedmiotu przedstawionej sprawy może zaistnieć różna podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych. Podstawą prawną przetwarzania może być art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) tj. wiążąca nas umowa lub podjęcie działań przed zawarciem umowy, jeżeli sprawa w związku z którą z nami się kontaktujesz dotyczy łączącej nas umowy lub podjęcia działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy. Podstawą prawną przetwarzania może być również art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udzielania odpowiedzi na kierowane pytania lub przekazywaniu informacji, jeżeli piszesz do nas np. w celu uzyskania informacji o naszych produktach, czy ofercie, a także art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. ciążący na nas obowiązek prawny, jeżeli sprawa, w związku z którą z nami się kontaktujesz, wynika z obowiązujących przepisów prawa, np. w momencie, gdy piszesz do nas z prośbą o realizację prawa, które przysługuje Tobie na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe również w celu poprawy jakości świadczonych usług, w szczególności obsługi posprzedażowej. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udoskonalania świadczonych przez nas usług, w tym poprawy działania naszego biura obsługi klienta. Ponadto będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu możliwości ustalania, dochodzenia i obrony przed roszczeniami, który stanowi nasz prawnie uzasadniony interes. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Przysługuje Tobie prawo do: dostępu do treści Twoich danych oraz prawo ich sprostowania, przeniesienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także - w odniesieniu do przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.

Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutajMniej ‹

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., ul. Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa) (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne; może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com; odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia); dane osobowe będą przechowywane przez czas potrzebny do realizacji naszych celów marketingowych lub do momentu skutecznego wycofania przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tym celu; przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności. Mniej ‹
To pole jest obowiązkowe
Zaznacz formę kontaktu
Zaznacz formę kontaktu

1 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przetwarzać Pana/Pani dane osobowe w celach marketingowych i miała możliwość przekazywania Panu/Pani treści o tym charakterze.

2 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez kontakt telefoniczny w formie połączeń głosowych.

3 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez wiadomości e-mail/SMS.

Bez zgody oznaczonej 1 oraz co najmniej jednej ze zgód oznaczonych 2 i 3 nie będziemy mogli przekazywać Panu/Pani treści dotyczących produktów oraz usług marki Volvo wskazanymi powyżej kanałami komunikacji.

Dealer Firma Karlik otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).