Poszukujemy konsultanta ds. telefonicznej obsługi
Jeśli łatwo nawiązujesz kontakty, lubisz rozmawiać z klientami i zajmować się sprzedażą, a jednocześnie potrafisz dobrze zorganizować własną pracę aplikuj do Nas.
Jakie będą Twoje zadania?
- Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami marki premium
- Wykonywanie kontaktów wychodzących do Klientów. Wsparcie Działu Sprzedaży – praca na dostarczanych leadach
- Obsługa połączeń przychodzących od Klientów
- Telefoniczne umawianie Klientów na wizyty serwisowe
- Aktywna dosprzedaż usług i produktów
- Utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klienta marki premium
- Rzetelne i dokładne uzupełnianie danych (praca z bazami danych) wraz z raportowaniem wyników
- Współpraca i wsparcie działu handlowego oraz działów technicznych
Kogo poszukujemy?
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- Znajomość obsługi komputera ,programów MS Office oraz systemów DMS, platform Call Center
- Wysoka kultura osobista i kompetencje komunikacyjne
- Zorientowanie na klienta, entuzjazm i zaangażowanie
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Miły głos, dobra dykcja
- Dokładność i sumienność w działaniu
Co możemy zaoferować?
- Pracę od poniedziałku do piątku w trybie ośmiogodzinnym
- Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premią uzależnioną od osiąganych wyników pracy
- Narzędzia niezbędne do pracy
- Karta Multisport
- Pakiet medyczny
- Szkolenia wewnętrzne oraz z rozwoju kompetencji w zakresie danej specjalizacji
- Możliwość korzystania z pakietu socjalnego
Aplikację prosimy wysyłać na adres e-mail: praca@karlik.dealervolvo.pl