Diagnostyka Volvo – sprawdź swoje Volvo przed następną podróżą

zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy

Przysięga Hipokratesa nie dotyczy tylko zdrowia, bo brak profilaktyki w wielu aspektach może okazać się groźny i bardzo kosztowny. Warto zadbać o regularną diagnostykę zawieszenia, układu kierowniczego i hamulcowego, aby przeciwdziałać niebezpiecznym sytuacjom w trakcie podróży, a także oszczędzać koszty naprawy. Podróżowanie z uszkodzonym elementem zawieszenia czy hamulców może wpływać na zużycie innych części, co zwiększy koszty naprawy.

 

Na czym polega diagnostyka Volvo Poznań? Wszyscy dobrze wiemy, że lepiej zapobiegać niż leczyć, dlatego regularnie przeglądy samochodu w ASO gwarantują jego dobry stan i wpływają na bezpieczeństwo podróżowania, a także oszczędność niespodziewanych kosztów naprawy wynikających z jazdy z uszkodzonymi elementami układu zawieszenia, kierowniczego i hamulcowego. Standardowo diagnostyka Volvo Poznań jest wykonywana podczas przeglądu, jednakże stan pojazdu oraz jego podzespołów i części można sprawdzić doraźnie, jeśli wystąpią niepokojące objawy.

Diagnostyka Volvo Poznań

Problem z zawieszeniem Volvo należy zgłosić do serwisu ASO jeśli słyszy się jakikolwiek hałas z układu zawieszenia. Warto zadbać o regularną diagnostykę zawieszenia, układu kierowniczego i hamulcowego, aby przeciwdziałać niebezpiecznym sytuacjom w trakcie podróży. To nie tylko komfort jazdy, ale przede wszystkim bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów. Niewielkie luzy którejkolwiek części układu kierowniczego i zawieszenia mogą spowodować odczuwalne pogorszenie działania całego układu. Wpływają również na stabilność pojazdu i jego sterowanie, czego objawem będzie wystąpienie drgań kierownicy. Elementy układu kierowniczego mogą ulec uszkodzeniu podczas jazdy po nierównych nawierzchniach, wygiąć się w wyniku uderzenia np. o krawężnik lub po prostu się zużyć w czasie użytkowania pojazdu.

Problem z zawieszeniem Volvo

Diagnostyka zawieszenia Volvo pozwala sprawdzić stan hamulców, układu kierowniczego i obejrzeć podwozie w celu wykrycia ewentualnych wycieków płynów. – Bardzo ważne jest sprawdzenie stanu zawieszenia przed zimą, gdyż zła jakość nawierzchni potęguje nieprawidłowe zachowanie się pojazdu na drodze. Regularne serwisowanie samochodu w ASO, diagnostyka hamulców, weryfikowanie ewentualnego problemu z układem kierowniczym Volvo, czy z zawieszeniem daje pewność, że samochód jest zawsze sprawny i bezpieczny, a wszystkie podzespoły działają prawidłowo – mówi Adam Pietrzak, koordynator ds. serwisu w Volvo Firma Karlik.

Czas trwania wykonania usługi: diagnostyka zawieszenie Volvo: 1 godzina

Dlaczego ASO Volvo Poznań?

Zostaje wykonana kompleksowa diagnostyka Volvo

Sprawdza się stan całego układu zawieszenia

Standardowo diagnostyka zawieszenia Volvo jest wykonywana podczas przeglądu.

Masz pytania?

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń +48 61 872 90 61

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

* Pola obowiązkowe

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Wpisz prawidłowy adres e-mail (np. jan.kowalski@workmail.com)
Wpisz wiadomosc

Administratorem Twoich danych osobowych pozostawionych w związku z wiadomością będzie Volvo Car Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa). Więcej ›

Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane w celu: obsługi sprawy, w związku z którą do nas piszesz. W zależności od przedmiotu przedstawionej sprawy może zaistnieć różna podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych. Podstawą prawną przetwarzania może być art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) tj. wiążąca nas umowa lub podjęcie działań przed zawarciem umowy, jeżeli sprawa w związku z którą z nami się kontaktujesz dotyczy łączącej nas umowy lub podjęcia działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy. Podstawą prawną przetwarzania może być również art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udzielania odpowiedzi na kierowane pytania lub przekazywaniu informacji, jeżeli piszesz do nas np. w celu uzyskania informacji o naszych produktach, czy ofercie, a także art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. ciążący na nas obowiązek prawny, jeżeli sprawa, w związku z którą z nami się kontaktujesz, wynika z obowiązujących przepisów prawa, np. w momencie, gdy piszesz do nas z prośbą o realizację prawa, które przysługuje Tobie na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe również w celu poprawy jakości świadczonych usług, w szczególności obsługi posprzedażowej. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udoskonalania świadczonych przez nas usług, w tym poprawy działania naszego biura obsługi klienta. Ponadto będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu możliwości ustalania, dochodzenia i obrony przed roszczeniami, który stanowi nasz prawnie uzasadniony interes. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Przysługuje Tobie prawo do: dostępu do treści Twoich danych oraz prawo ich sprostowania, przeniesienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także - w odniesieniu do przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.

Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutajMniej ‹

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., ul. Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa) (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne; może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com; odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia); dane osobowe będą przechowywane przez czas potrzebny do realizacji naszych celów marketingowych lub do momentu skutecznego wycofania przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tym celu; przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności. Mniej ‹
To pole jest obowiązkowe
Zaznacz formę kontaktu
Zaznacz formę kontaktu

1 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przetwarzać Pana/Pani dane osobowe w celach marketingowych i miała możliwość przekazywania Panu/Pani treści o tym charakterze.

2 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez kontakt telefoniczny w formie połączeń głosowych.

3 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez wiadomości e-mail/SMS.

Bez zgody oznaczonej 1 oraz co najmniej jednej ze zgód oznaczonych 2 i 3 nie będziemy mogli przekazywać Panu/Pani treści dotyczących produktów oraz usług marki Volvo wskazanymi powyżej kanałami komunikacji.

Dealer Firma Karlik otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).