Gwarancja perforacyjna –

co robić, aby ją przedłużyć?

Wieloletnia gwarancja antykorozyjna obejmuje korozję perforacyjną działającą od wewnątrz do zewnątrz metalowego elementu. Mowa o uszkodzeniu polegającym na perforacji (przedziurawieniu) blachy postępującym od wewnątrz na zewnątrz nadwozia.

Aby udzielona przez producenta gwarancja perforacyjna Volvo obowiązywała, należy wykonywać regularne przeglądy zabezpieczeń antykorozyjnych pojazdu w ASO. Wszelkie wykryte uszkodzenia muszą być zgłaszane i naprawiane oraz odnotowane w książeczce serwisowej.

Warto dodać, że gwarancja perforacyjna Volvo, a gwarancja na powłokę lakierniczą to dwie różne kwestie. Powłoka lakiernicza jest objęta identyczną gwarancją co samochód.

– Aby podtrzymać gwarancję perforacyjną Volvo, przegląd zabezpieczeń antykorozyjnych należy wykonywać co dwa lata. Sprawdzając gwarancję perforacyjną, oglądamy pojazd na okoliczność uszkodzeń mechanicznych, które mogą powodować korozję. Weryfikujemy stan lakieru pod kątem uszkodzeń. Jeśli się znajdą, zaznaczamy to w książeczce samochodu – mówi Paweł Wosik, specjalista ds. gwarancji w Volvo Firma Karlik.

Gwarancja perforacyjna Volvo – najważniejsze informacje

Okres obowiązywania gwarancji perforacyjnej Volvo rozpoczyna się w tym samym dniu, co gwarancja mechaniczna i kończy się po upływie: 12 lat bez limitu przebiegu. Volvo Car Poland udziela gwarancji antykorozyjnej w przypadku perforacji blach nadwozia.

Gwarancja antykorozyjna nie obejmuje: układu wydechowego, tarcz, kół, zawieszenia, połączeń gwintowych, listew ozdobnych i zawiasów.

Przegląd antykorozyjny dla celów gwarancji można wykonać tylko w ASO Volvo.

W praktyce
Jeżeli więc:

  • serwisujemy regularnie samochód,
  • jest na gwarancji perforacji,
  • powstałe ognisko rdzy, nie jest spowodowane rysą, czy wcześniejszym uszkodzeniem mechanicznym,
    możemy udać się do ASO.

Jeżeli łuszcząca się powłoka lakiernicza nie jest naruszona przez nas mechanicznie, możemy liczyć na naprawę gwarancyjną. Perforacja następuje od środka, więc jeżeli pod złuszczonym lakierem nie będzie już blachy, następuje naprawa blacharsko – lakiernicza bądź wymiana elementu.

Przegląd zabezpieczeń antykoryzyjnych koszt: 235 zł brutto

Czas trwania usługi: 30 minut

Rekomendowany co dwa lata

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń +48 61 872 90 61
Skontaktuj się z nami

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne, może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia), dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez 30 lat, przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa), lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez kontakt głosowy na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa) lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej, a także za pomocą wiadomości SMS, na podany przeze mnie adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹

* Dane konieczne do podania w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, przy czym spośród danych: numer telefonu i adres e-mail wystarczy podanie tylko jednej z tych danych wraz z zaznaczeniem odpowiedniej zgody poniżej (druga zgoda jest zgodą na kontakt telefoniczny, zaś trzecia zgoda jest zgodą na kontakt mailowy). Pierwsza z poniższych zgód jest konieczna do zaznaczenia w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, niezależnie od tego, czy podany zostanie numer telefonu czy adres e-mail.

Dealer Firma Karlik otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin.