Procedura Zgłaszania Naruszeń Prawa i Ochrony Sygnalistów w Firmie Karlik sp. z o.o.
Informujemy, że zgodnie z przepisami o ochronie sygnalistów w Firmie Karlik sp. z o.o. wdrożona została Procedura zgłaszania informacji o naruszeniach prawa i podejmowaniu działań następczych – ochrona sygnalistów.
W ramach tej procedury, każdy z Państwa ma prawo zgłosić naruszenie prawa polegające na działaniu lub zaniechaniu niezgodnym z obowiązującym prawem lub mającym na celu jego obejście. Dotyczy to wszelkich obszarów wskazanych w ustawie oraz procedurze – o ile informacja o naruszeniu uzyskana została w kontekście zawodowym związanym z pracą na naszą rzecz. Procedura umożliwia zatem zgłaszanie naruszeń m.in. przez pracowników, współpracowników, praktykantów czy pracowników kontrahentów.
Sposób zgłaszania naruszeń:
• Jeśli jesteś naszym pracownikiem/współpracownikiem prosimy o zalogowanie się ę do platformy za pomocą loginu i hasła przesłanych w wiadomości ogłaszającej procedurę: slsystem.online
• Jeśli jesteś pracownikiem podmiotu zewnętrznego (naszego partnera lub kontrahenta) zgłoszenia można dokonać poprzez kontakt pod adresem: axabee_sygnalista@safelink.pl
Informujemy również, że Państwa dane osobowe przekazane w związku ze zgłoszeniem objete są ochroną i nie podlegają ujawnieniu nieupoważnionym osobom, chyba że ujawnienie takie następuje za wyraźną zgodą sygnalisty bądź ich ujawnienie jest koniecznym i proporcjonalnym obowiązkiem wynikającym z przepisów prawa.
Dziękujemy za współpracę i zaangażowanie w budowanie bezpiecznego środowiska pracy.